iran-beauty

ساخت وبلاگ

ایمنی پروتز سینه

ایمنی پروتز سینه  ازمسائلی است که خود فرد و جراح پروتز سینه باید به آن دقت کند.جراح شما به غیر نوع پروتزی که انتخاب کرده اید باید به ایمنی پروتز سینه نیز اهمیت بدهد.

 

ایمنی پروتز سینه

پروتز سیلیکون و سالین از مهمترین نوع پروتز سینه هستند که تفاوت های  مهمی بین آنها وجود ندارد اما هر یک از این پروتزها دارای جنبه های  مثبت و منفی هستند.

ایمنی پروتز سینه درهر دو نوع پروتز سینه به یک میزان است  به عنوان مثال احتمال پارگی در هر دو نوع پروتزدر افراد وجود دارد.

این امکان نیزوجود دارد که ایمنی پروتز سینه براثر خطای جراحی ،افتادن و یا فشاربیش اندازه به سینه درحین ماموگرافی به خطر بیفتد.الیته پارگی  که درایمپلنت  اتفاق می افتد متفاوت  است و در نتیجه  ایمنی پروتز سینه در دو نوع پروتز سینه سیلیکونی و سالینی  فرق می کند.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 53 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 16:58

عمل بینی ترمیمی

عمل بینی ترمیمی بیشترمناسب افرادی است که بینی آنها بعد از جراحی اولیه نیازمند بازسازی و اصلاح ایراداتی است  که به وجود آمده است.

عمل بینی ترمیمی

 

در عمل بینی ترمیمی جراح بینی قبل از هر اقدامی به موقعیت قرار گیری غضروف های درون بینی و همچنین ایرادات بینی درجراحی قبلی توجه می کند. همچنین موقعیت بینی قبل از جراحی بینی اول نیز بررسی شود.

 

 

عمل بینی ترمیمی بعد از جراحی بینی امکان پذیر است؟

در بیمارانی که جراحی بینی انجام داده اند و از ظاهر بینی خود راضی نیستند، امکان انجام عمل جراحی بینی ترمیمی وجود دارد اما برای گرفتن نتایج بهتر باید حداقل تا یک سال بعداز عمل جراحی صبر کرد.

می توان گفت که برخی اوقات عمل بینی ترمیمی یکی از سخت ترین اعمال جراحی پلاستیک می باشد، به همین دلیل شما باید از مهارت کافی جراح خود جهت انجام عمل ترمیمی زیبایی بینی اطمینان حاصل کنید.

منبع:  http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 57 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 16:54